Mattoni spustila novou kampaň pro funkční minerální vodu Imuno s názvem Podpořte svou imunitu s chutí
Mattoni rozjíždí šťavnatou kampaň plnou vitamínů a chuti. Funkční minerální voda Mattoni Imuno oslovuje novým formátem i dvojitou dávkou vitamínů – vše pro přirozenou podporu imunity každý den. Kampaň s výmluvným heslem „Podpořte svou imunitu s chutí“ míří do televize, online světa, sociálních sítí i tisku. A nechybí ani spolupráce s pečlivě vybranými influencery, kteří pomohou poslat zprávu o podpoře imunity dál.
Mattoni Imuno letos přináší několik svěžích novinek – praktický formát 0,7 l a vyšší obsah vitamínů. Na výběr jsou dvě oblíbené ovocné varianty: mango & pomeranč a jablko, kiwi & ananas. Druhá z nich navíc obsahuje ženšen, echinaceu, ginkgo bilobu a šípek.
„Minerální vody obohacené o vitamíny a další prospěšné látky jsou na vzestupu. Spotřebitelé jednoduše hledají stále něco navíc. A my jim umíme nabídnout způsob, jak si doplňovat minerály a vitamíny jednoduše – a s chutí, která je Mattoni vlastní,“ říká Eva Straškrábová, Senior Brand Manažerka značky Mattoni.
Kreativní koncept kampaně vznikl v agentuře WMC Grey, která navázala na předchozí úspěšnou spolupráci se značkou Mattoni při uvedení novinek řady Esence. Ústředním prvkem nové kampaně „Podpořte svou imunitu s chutí“ je dvacetisekundový televizní spot, jenž ilustruje každodenní situace. Při dojíždění městskou hromadnou dopravou či práci v rušném kancelářském prostředí, kde oceníme přirozenou a snadno dostupnou podporu organismu. Spot v obrazové i emoční rovině vyzdvihuje funkční benefity nápoje a ukazuje, že s Mattoni Imuno lze zvládnout náročné dny s lehkostí.
„S kreativní dramatizací Mattoni Imuno jsme šli co nejblíže k produktu, který má na svém obalu krásný metalický štít. Právě ty se staly hrdiny naší kreativy a doprovází naše postavy po celý den. Režisér spotu Honza Ruttner dokázal na krátké ploše 20 vteřin svěžím způsobem odvyprávět příběh dvou hrdinů a nás to moc baví,“ popisuje kreativní ředitel WMC/Grey David Suda. Produkci spotu zastřešovala agentura Creative Embassy, stejně jako v případě Esence.
Součástí 360° kampaně, která kombinuje digitální média, PR i influencer marketing, je také práce s tvůrci obsahu na sociálních sítích. Mattoni sází především na tvůrce s dosahem do 50 tisíc sledujících, kteří mají blízký vztah ke své komunitě i značce Mattoni.
„Oslovili jsme rozmanitou skupinu autentických osobností, která pokrývá široké spektrum zájmů cílové skupiny – od sportu a aktivního životního stylu přes módu, wellness a zdraví, až po zábavný obsah. Tento pestrý mix pomáhá přenášet poselství kampaně v přirozeném tónu napříč digitálním světem,“ říká Eva Straškrábová, Senior Brand Manažerka značky Mattoni. Do kampaně se zapojili například pepa.juha, klaralhotska, pepiada, adelsestakova, machulidis, maslonkovaa.l, nathalia_k nebo liarample.
Podpora imunity není jen prázdné heslo, každých 100 ml Mattoni Imuno obsahuje 15 % doporučené referenční hodnoty příjmu vitamínů B6, B12, D3 a zinku na 100 ml. Nápoj je nízkokalorický, bez konzervantů, umělých barviv a sladidel. Jeho vývoj probíhal ve spolupráci se Společností pro výživu.
_________________________________________________________________________
O Mattoni 1873
Mattoni 1873, skupina kolem mateřské společnosti Mattoni 1873 a. s., je největším distributorem nealkoholických nápojů ve střední Evropě. Ambicí skupiny je přinášet díky skvělým značkám a úspěšné tradici lidem do života osvěžení, nyní i v budoucnu.
Kořeny skupiny sahají do roku 1873, ke karlovarskému rodákovi Heinrichu Mattonimu. Novodobé kapitoly se začaly psát v 90. letech díky výrazným investicím nových majitelů, italské rodiny Pasquale.
V ČR vyrábí skupina vedle tradiční minerální vody Mattoni také pramenitou vodu Aquila a minerální vody Magnesia, Poděbradka, Dobrá voda a Hanácká Kyselka; dále značky nealkoholických nápojů Pepsi, Mirinda, 7UP, Schweppes, Gatorade, Mountain Dew, a další. Distribuuje také snacky značky Lay’s.
Své produkty v současné době Mattoni 1873 vyváží do téměř 20 zemí světa a jako mateřská společnost vlastní zahraniční značky minerálních vod v Rakousku, Maďarsku a Srbsku. V Rakousku, Bulharsku, Slovensku a Maďarsku je Mattoni 1873 výhradním výrobcem a distributorem nealkoholických nápojů značek firmy PepsiCo. Ve všech zemích, kde skupina operuje, zaměstnává na 3 200 zaměstnanců.
Mattoni 1873 se významně podílí na kulturním, sportovním a společenském životě. Podporuje také projekty spojené s ochranou přírody a otázkou ekologie. Mattoni 1873 je zakladatelem iniciativy Zálohujme.cz, která usiluje o dlouhodobou udržitelnost nápojového odvětví prostřednictvím lokální recyklace PET lahví a plechovek. Další zajímavé informace naleznete na Twitteru @Mattoni1873, Facebooku @Mattoni1873 a LInkedIn.